Wednesday, August 20, 2008

anak2 sedara ku yang nakal



semalam petang pas abis keje ingt p gym...so p ar gym ngan akak nurul tapi cam membosan kan jek.... ramai pastu equipment tak mencukupi...kena tunggu turn plak nak naik...so akak nurul suggest p taman bandar..aku ni name tau la tapi tempat nyer tak tau..hahahahh ni ke warga pahang yang sejati...ewaaahhh sejati abis...!! so ape lagi naik kete then akak nurul lead ar p taman bandar... ooo rupe2 nyer dokat yo taman bandar..heheheheh....p ar jalan2 sambil memandang permandangan hijau.... hahhahaha... dh jalan2 tu semapt lagi duk kat jeti(jeti ke???) kat tepi tasik tu... hurmm..tenang sekejap duk kat taman bandar tu... tak cam yg kat taman gelora tu.... kecik n tepi bandar... kat taman bandar tu jauh dr hiruk pikuk kete walaupun selepas hutan tu highway..haahha...tapi tak nampk kan..so kire jauh ar... then dh leka nau ngan taman bandar balik ar..tengok2 anset ader 2 miscol...mak aku rupenyer miscol...hehehhe pastu dier col balik ckp nape balik lambat?? anak buah awk ni dh tunggu kat pagar since 6.30 ptg ngan tak mandi nyer.... hahaha..aku mane tau dorang tunggu... balik2 tu bawk ar pusing2 naik kete mybiku tu..heheheheh... pastu singgah kedai abis aku kena paw ngan dorang....tapi takpela bukan selalu.... yg menyirap nyer tu kuar ngan An dier (singkatan Wan) bleh p makan aiskrim baskin robbin tu...adeh..bukan nak beli untk aku....hahhahahah...feveret tu.....!!

1 comment:

Anonymous said...

kehijaun yg teserlah...aku lah nurul yg disebutkan dlm citer tuh.ala..dier sbenarnye gie nk cuci mata....dh lama sgt tgk pc....g situ leh tgk la...tgk bro bro yg berjongging.huhuuhuuhuuhhu