Wednesday, August 20, 2008

Alhamdulillah

Alhamdulillah..... hahhaha gambo ni aku baru je amik tadi..aku time tu ngah mandi dorang dah solat magrib... so pas mandi tu aku terus amik gambo dorang nie... hehhehehe... dorang ni kalau solat... pergh..satu taman bleh dgr suare dorang... mak aku citer yang Zaim solat asar tadi luper nak bace tahiyat awal..so mak aku suh ar solat semula...dier ckp "an,takkan nak solat lagi..penat ar Zaim cm nie.." then akak dier Anis ckp tak sah solat tau..then tetbe Zaim nangis... pastu nak pujuk nyer pasal,akak dier c Anis kena ar solat ngan dier skali lagi... ai budak2 nie.... hehhehehe.... ader dorang riuh umah aku.... penat nak melayan karenah dorang nie....kalau takde dorang plak rase sunyi sesangat.....hhehehhehe.... walaupun aku selalu gaduh ngan c Zaim tu..tapi aku sayang kat dorang ni.... yela..org takde adik...biler ader teman gaduh pun sodap jugak...hahhahaha..... sabtu ni dorang nak balik dh...goshhh!!! cepatnyer mase berlalu....will miz them so much!!

1 comment:

Unknown said...

Sebelum diorang balik sabtu ni, gaduhh laahh puas2.... hahahahahahahah......